+36-70-263-3476
0item(s)

A kosár üres.

Product was successfully added to your shopping cart.

 Leggyakrabban előforduló kérdések: 

Hol tudok keresni az oldalon?

A kezdőlapon található keresőmezőbe írja be a keresett kifejezést, vagy konkrét terméket.

Hogyan tudok rendelni?

A kiválasztott termék melletti „kosárba” ikonra kattintva. Ezután lehetősége van folytatni a vásárlást, vagy befejezni azt. A kosárban lévő termékek mennyiségét a +- jelekkel módosíthatja. Módosítás után javasolt a „kosár frissítése” gomb használata.

A vásárlás befejezése után a „tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával tudja megadni a számlázáshoz, a szállításhoz szükséges adatokat. Fizetési módot is itt tud választani.

Az feltüntetett árak tartalmazzák az áfát?

Igen, a feltüntetett árak tartalmazzák az áfát.

Kell regisztrálni a vásárláshoz?

Nem szükséges, de az oldal használatát megkönnyíti. A számlázási adatok kitöltésekor a regisztrált vásárlóink adatai automatikusan kitöltésre kerülnek, de természetesen azt bármikor módosíthatja. Lehetősége van véleményt írni bármelyik termékről, megtekintheti korábbi rendeléseit, feliratkozhat hírlevelünkre – melyben elsőként értesülhet az új termékekről, illetve az esetleges akciókról.

Hol tudok regisztrálni?

A kezdőlap jobb felső részén a „bejelentkezés” gomb megnyomása után van lehetősége saját fiókot létrehozni.

Hogyan tudok belépni a fiókomba?

A kezdőlap jobb felső részén a „bejelentkezés” gomb megnyomása után tud belépni a saját fiókjába a kért adatok megadásával.

Mi az a kívánságlista?

A termékek ára mellett található „szívecske” ikon megnyomásával a terméket a kívánságlistájába helyezheti. Ide teheti azokat a termékeket, amelyeket később szeretne megvásárolni – hiszen innen egy gombnyomással a kosárba helyezheti azokat – vagy elküldheti ismerőseinek a megosztás gombra kattintva.

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

Futárszolgálat – 990 Ft- (házhoz szállításhoz a legalkalmasabb, ekkor megadhat a számlázási címtől eltérő címet is- így, akár a munkahelyére is megérkezhet a csomag)

Személyes átvétel budapesti telephelyünkön - ingyenes

Mi történik, ha a kiszállításkor nem vagyok otthon?

Futárszolgálatunk a következő munkanap ismételten megpróbálja kiszállítani a megrendelt termékeket.

Mennyi a szállítási költség?

Futárszolgálat – 990,-

Személyes átvétel budapesti telephelyünkön – ingyenes.

Mennyi a szállítási idő/mikor kapom meg a megrendelt árut?

A megrendelt terméket a választott szállítási módtól függően akár már 2, de legkésőbb 5 munkanapon belül megkaphatja.

Kapok-e a rendelésemről visszajelzést/visszaigazolást e-mail-ben?

Rendelése után automatikus válasz email érkezik, ami nem minősül ajánlat tételnek. Amennyiben valamilyen indokból nem tudjuk szállítani az adott terméket, úgy jelzünk Önnek és tájékoztatjuk erről.

Mit tudok tenni, ha leadtam a rendelésem, de nem kaptam visszaigazolást?

Az adatok feldolgozása eltarthat pár percig. Ha a rendelés leadástól számítva hosszabb ideje  (30 perc) nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat.

Leadhatom a rendelésemet telefonon vagy e-mail-ben?

A rendelését a web áruházon keresztül tudja leadni.

Mit tudok tenni, ha sérült és/vagy hiányos a kézbesített csomag?

Ebben az esetben kérem, keresse írásban ügyfélszolgálatunkat az info@tindralex.hu emailcímen.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Személyes átvétel esetén csak készpénzben, futárszolgálat választása esetén vagy az előre utalást választja- ekkor az utalás beérkezése után tudjuk a csomagot feladni vagy utánvéttel tudjuk küldeni a csomagot, illetve csomagpont esetében pedig utánvéttel vagy egyes átvételi pontoknál bankkártyával is ki tudja egyenlíteni a megrendelt termék ellenértékét.

Mi történik akkor, ha már leadtam a rendelésem, de módosítani szeretném?

Ha Ön regisztrált felhasználó, akkor tudja módosítani rendelését, ekkor fiókjába bejelentkezve kérjük intézkedjen. Amennyiben nem regisztrált, kérem keresse fel ügyfélszolgálatunkat a honlapon feltüntetett telefonszámon vagy az info@tindralex.hu- email címen.

Hogyan tudom utolérni az ügyfélszolgálatot?

Az ügyfélszolgálat elérhető a +36 70/263-3476-os telefonszámon, vagy az info@tindralex.hu e-mail címen.

Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, ha a személyes átvételt választja. Címünk: 1135 Budapest, Tahi utca 53-59.

Csak Magyarországra rendelhetek?

Természetesen külföldre is szállítunk. Ennek további feltételeiről érdeklődjön írásban az ügyfélszolgálaton.

Honnan értesülhetek az újdonságokról, akciókról?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, melyben mindig értesítjük az aktuális akciókról, illetve újdonságainkról.

Amennyiben nem találta meg a szükséges választ, kérem keresse fel ügyfélszolgálatunkat: info@tindralex.hu

Köszönjük! Tindralex Csapata